Noord-Zuid lijn

Mopper hier over van alles en nog wat
Plaats reactie
mark
Berichten: 8
Lid geworden op: 04-09-2009 08:31

Noord-Zuid lijn

Bericht door mark » 04-09-2009 08:49

Ik erger me , zoals zovelen met mij denk ik, aan de bouw van de Noord-Zuid lijn in Amsterdam.

We zitten hier nu al zo'n 10 jaar in de rotzooi en het gaat waarschijnlijk nog wel 10 jaar duuren voordat alles klaar is en rijd, dus dat is bij elkaar 20 jaar, jawel u leest het goed, 20 jaar !! afzien.

Vroeger was ik trots op Amsterdam maar nu schaam ik me vaak aan alle rotzooi, het is hier al jaren lang een grote bouwput en dan heb ik het nog niet eens over de verzakkingen van veel monumentale panden bij de stations die men aan het graven is en wat te denken van alle kosten die maar steeds de pan uit blijven rijzen.

Verder zijn ze ook nog bezig het rijksmuseum en het paleis op de Dam te verbouwen wat ook weer jaren en jaren moet gaan duren en zo kan ik nog wel even doorgaan.

Uiteindelijk zal het allemaal best wel heel erg mooi gaan worden maar of ik dat nog mee mag gaan maken is de vraag, ik hoop het wel zodat ik weer een beetje trots kan zijn op Amsterdam.

Amsterman
Berichten: 9
Lid geworden op: 14-03-2010 19:40

Job Cohen gaat de politiek in

Bericht door Amsterman » 14-03-2010 21:48

Van de een op de andere dag is ie weg, zomaar ineens foetsie, burgemeester Job Cohen wordt lijsttrekker van de PVDA, ONBEGRIJPELIJK dat dat allemaal zomaar kan, de hele stad licht in puin en Meneer Cohen stapt zomaar op zonder zelfs ook maar over een opvolger nagedacht te hebben.

Nou, dat hoef ik bij mijn werkgever niet te proberen hoor, ik heb gewoon 1 maand opzeg termijn.
In plaats dat hij eerst eens iets af had gemaakt in de stad, maar nee hoor dat zoeken ze daar maar uit, Amsterdam is nu dus gewoon bestuurloos. :twisted:

Plaats reactie